måndag 17 december 2012

Bästa helgen på länge! ❤

Hahaa här snackar vi bildbomb! ❤ Men i fredags först så Sov emsii över här vilket var aasmysigt, vi bara satt och pratade, kollade på film och drack Coca cola! sen på lördagen så sjöng jag i fältan med kören, sen gick jag och Emma hem till mig och åt, sen så gick vi till Britta och slog in en massa julklappar och så och myyste och lyssnade på massa julmusik! ❤ Aassköönt att ha alla julklappar klara! Sen den natten så sov Britta över hos mig och det var oxå jättemysigt för det var aslängesen vi två sov över! ❤ Sen på söndagen åt vi först mysfrukost och kollade på julkalendern, sen så blev Britta tvungen att gå, och sen så tog jag det lugnt en stund innan jag gick ner till fältan med Emma och köpte present till mikkan innan vi skulle till hennes middag som var väldigt mysig! ❤ Så typ väärldens mysigaste och roligaste helg på längee! ❤ Men nu har jag kramp i tummarna så ❤
PUSS Å KRAAAM ❤❤❤























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar